Коли ми вирішили обговорити якість освітлення у вбиральні, виявилося, що всі респонденти не байдужі до цієї теми: кожен з нас зіткнувся з ситуацією, коли нам подобається чи не подобається наше відображення у дзеркалі, коли ми вибираємо одяг в магазині. І більшість з тих, кого ми опитували з сумом відмітили, що вдале освітлення у вбиральнях – це рідкість. Це прчина здивування, оскільки саме у вбиральнях згідно статистики приймається 60% рішень про майбутню покупку. Як би ефектно не виглядали манекени і стелажі з одягом у торговому залі і вітрині, але погане враження, яке одержано в кабінці може перекреслити всі гарні враження про магазин вцілому. Шкода, адже на те, щоб оснастити торгівельну залу, створити необхідну атмосферу для покупців затрачують значні зусилля та кошти.