Заказать обратный звонок
Оставьте ваш номер в форме ниже, и мы свяжемся с вами
Замовити зворотний дзвінок
Залиште свій номер в формі нижче, і ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Заинтересовала наша новинка?
Оставьте Ваши контактные данные, и наш специалист свяжется с Вами для уточнения подробностей.
Ваше имя
Ваш телефон
Ваш E-mail
Комментарий
Зацікавила наша новинка?
Залиште Ваші контактні дані, і наш фахівець зв'яжеться з Вами для уточнення подробиць.
Ваше імя
Номер Вашого телефону
Ваш E-mail
Коментар
Расскажите нам о вашем объекте!
Наш специалист бесплатно подберет продукцию с учетом назначения пространства.
Ваше имя
Ваш телефон
Ваш E-mail
Комментарий
Розкажіть нам про ваш об'єкт!
Наш фахівець безкоштовно підбере продукцію з урахуванням призначення простору.
Ваше iмя
Номер Вашого телефону
Ваш E-mail
Коментар

Карантин - час для паузи або збільшення продажів?

П'ять порад бізнесу як адаптуватися до кризи
Увеличение продаж в карантин led.paytex.com.ua
Пандемія коронавируса створила унікальні умови в економіці всього світу: ніхто вже не зможе працювати і вести бізнес так, як раніше. Умови ринку змушують зробити рішучий вибір і визначиться з позицією: бути пасивним, зачаїтися, перечекати до кращих часів або активно діяти, шукати нові шляхи і можливості. Наслідки першого виду стратегії очевидні - мінімізація витрат, звільнення співробітників, відмова від орендованих площ і т.п. Як результат можна спостерігати повне припинення ділової активності на весь період карантину і дуже повільне, витратна восстанавленія після його закінчення.
Розглянемо детальніше другий напрямок. Його девіз: змінюйся швидко - залишишся на плаву! І ось кілька порад як це можна зробити ефективно.

Рост продаж led.paytex.com.ua
1. Оптимізувати грошові потоки. Нехай вашим основним управлінським документом стане прогноз руху грошових коштів. Спробуйте мінімізувати витрати. При цьому не потрібно економити на системі маркетингу і продажів, навпаки, направити зусилля на підвищення ефективності інструментів залучення клієнтів.

2. Підвищити ефективність внутрішніх процесів. Колектив з налагодженою організаційною структурою, з чітко прописаними обов'язками рухається в напрямку поставленої задачі по залученню клієнтів з більшою результативністю. Поряд з рішенням щоденних робочих завдань саме залучення і утримання клієнтів стануть одним з ключових важелів порятунку компанії в нових умовах.

Освещение в квартиру
3. Всі витрати компанії важливо розділити за категоріями: A - життєво важливі для існування компанії, B - другорядного значення, С - допоміжні, що підвищують комфорт роботи. Якщо фінансові прогнози залишають бажати кращого, скорочуйте витрати, починаючи з категорії C.

4. Адаптувати свою бізнес-модель. Спробувати зрозуміти, які тенденції з точки зору зміни обсягу ринку: наскільки він зменшився під час локдауна і як потенційно зміниться його обсяг після того, як карантин закінчиться. Необхідно розробити лінійку товарів, яка дозволить зберігати позиції і рости в новій ринковій ситуації, ретельно проаналізувати роботу своїх конкурентів і визначити власну конкурентну стратегію в період після карантину.

5. Модернізація системи залучення клієнтів. В умовах кризи процеси залучення клієнтів повинні точними і агресивними. Навички побудови воронок продажів в кризу є обов'язковими для виживання. В B2B важлива ефективна аналітика і точні процеси знаходження потенційних клієнтів. Вкрай важливо вибудувати ефективну роботу відділу продажів.
Криза змінила поняття звичної реальності для нас і наших клієнтів - то що працювало раніше, перестало працювати зараз. Але, незмінним залишається одне: реальний фінансовий успіх буде залежати від однієї людини і від одного його телефонного дзвінка. Карантин - дуже зручний момент, щоб підтягнути свої недоліки в маркетингу, інтернет-маркетингу та управлінні продажами. І варто постаратися, щоб новий горизонт можливостей відкрився саме тепер.

Приклад ефективної роботи в карантин продемонстрував магазин «Бізон»

Made on
Tilda