top of page

Нехай буде світло: як освітлення в рітейлі допомагає продажам.

Фото автора: PaytexPaytex

Оновлено: 25 квіт. 2023 р.


Ефектне архітектурне освітлення для банків, готелів і офісних центрів ввечері - питання престижу
Ефектне архітектурне освітлення для банків, готелів і офісних центрів - це питання престижу

Одним з найбільш недооцінених інструментів для збільшення продажів магазину є ефективне використання професійного освітлення. Так само великою рідкістю є творчий підхід до організації освітлення в ритейлі, і в цьому криється величезний потенціал, здатний дати потужний поштовх продажу. Освітлення торгового залу здатне створити і утримувати позитивний настрій у покупця, якщо підійти до справи з умінням і проявити трохи творчості. Давайте розглянемо деякі найбільш прості та ефективні способи, використовуючи які можна створити додаткову родзинку в освітленні магазину і збільшити продажі.


Якісне і стильне освітлення торгового залу здатне створити і утримувати позитивний настрій у покупця
Якісне і стильне освітлення торгового залу здатне створити і утримувати позитивний настрій у покупця

# 1: Використовуйте освітлення для простої навігації в магазині

Зверніть особливу увагу на навігацію в магазині. Освітлення в магазині повинна допомагати орієнтуватися покупцеві в просторі торгового залу і вільно рухатися. Особливо важливо, щоб відвідувач без проблем міг знайти зону каси - використовуйте лед освітлення, щоб вказати йому шлях. Для виконання цього завдання недостатньо тільки загального освітлення, найефектніший спосіб - використовувати точкові врізні або накладні світильники. Трекові світильники на шинопроводі створять добре освітлений маршрут до касової зоні. Але цей прийом можна застосувати для магазинів невеликої площі. В якості альтернативи можна використати магістральні і лінійні LED світильники, які монтуються до стелі на спеціальних тросах з певним кроком і розташуванням їх поперек доріжки або виділити зону кас декоративними фігурними світильниками, щоб покупець зміг побачити її здалеку.

# 2: Світло яскравіше - прибуток вище!


Яскраві, добре освітлені об'єкти завжди привертають увагу покупця. Переконайтеся в тому, що загальний рівень освітленості торгового залу магазину достатній для того, щоб відвідувач міг легко ідентифікувати потрібний йому товар і без зусиль знайшов до нього дорогу. Виділяйте за допомогою освітлення зони, що вимагають, на вашу думку, першочергової уваги покупця - новинки, товари у розпродажі, примірочні, зони касового обслуговування і т.д. Цей простий спосіб допоможе вам вигідно привернути увагу покупців.



Для магазину одягу застосували загальне і акцентне освітлення
Для магазину одягу застосували загальне і акцентне освітлення


# 3: Використовуйте акцентне освітлення для ефектної підсвічування вітрин

Контраст, гра світла і тіні - перевірений рецепт залучення уваги до вітрини вашого магазину. Трекові і магнітні світлодіодні світильники дозволять створити ефект 3D - підсвітять як зовнішню частину вітрини, так і демонстраційні стенди і манекени. Проходячи повз таку вітрину, покупець обов'язково зверне на неї увагу, а значить, мета №1 - залучення, на даному етапі досягнута.

# 4: Експериментуйте з акцентною підсвіткою і заливним освітленням вашого товару

Ще один творчий і нестандартний спосіб привернути увагу до вашого товару в магазині - використовувати різні типи освітлення для акцентування на певних характеристиках товару. Наприклад, вам важливо, щоб покупець звернув увагу на текстуру тканини, побачив незвичайний малюнок, орнамент - спрямуйте на ньому акцентне освітлення - за рахунок гри світла і тіні правильно підібраною колірної температури і кута освітленості буде виділено те, що необхідно підкреслити. З іншого боку, якщо використовувати м'яке заливаюче освітлення, зникне акцент на текстурі і покупець зосередиться на відчуттях від об'єкта в цілому.



Для торгового залу з невисокою стелею загальне і акцентне освітлення розташоване на одному рівні
Для торгового залу з невисокою стелею загальне і акцентне освітлення розташоване на одному рівні

# 5: Заволодіти увагою покупця за допомогою додаткового освітлення


Для створення камерного, глибокого ефекту освітлення з метою залучення додаткової уваги до особливих товарів - ексклюзиву, новинок, необхідно використовувати додаткове акцентне освітлення (трекові, споти, точкові лед світильники) для створення важких тіней. Спробуйте зменшити загальний рівень освітленості навколо особливих товарів і використовувати акцентоване підсвічування, щоб покупець негайно відчув захоплення, зазначив незвичайність і глибину навколишньої атмосфери і взявся за покупки з іще більшим ентузіазмом. Світлодіодні світильники передбачають індивідуальну настройку потужності, а грамотна розстановка світильників дозволить домогтися намічених цілей.


Професійне освітлення магазину - це не тільки необхідність, а й відмінний спосіб залучити нових покупців, утримати їх і повертати знову і знову. Свіжі дизайнерські рішення по освітленню, застосування декораторських прийомів і нові світлодіодні технології зроблять освітлення торгових площ більш ефективним, ви зможете легко підвищити цінність свого бренду і переконати ваших клієнтів купувати. Ви будете раді побачити, як швидко окупаються ваші інвестиції в професійне освітлення магазину за рахунок збільшення продажів.


Нові світлодіодні технології від компанії «Paytex» допоможуть Вам правильно спроектувати лед освітлення, залучити покупців і скоротити витрати.

Звертайтесь! Попередню інформацію можна отримати за тел. 099 276 28 35, E-mail paytex.sale@gmail.com. Поставляємо світильники по всій Україні.





Comentarios


bottom of page